Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

woensdag 4 januari 2012

Stormfok in de maak


Een mooie service!

De zeilmakerij, waar mijn stormfok in bestelling is, liet vandaag via Facebook weten dat ze er aan begonnen zijn.
Ze hebben er een reeks foto's geplaatst waarop ik het maken van mijn fok kan volgen.
Leuk initiatief!

Eerst had ik gekozen voor eenvoudig wit dracon. Dat schol toch nog wat in prijs. Na een paar weken stuurde ik alsnog een e-mailtje naar de zeilmakerij met de vraag of ze de fok alsnog in het opvallende oranje konden snijden.
Ik was juist op tijd want ze wilden er net aan beginnen. Het zou wel een paar weken langer duren voor de levering, maar gezien de Selia op de kant staat momenteel, is dat geen probleem.

Het lijkt me wel wat: het beroep van zeilmaker, maar van werk veranderen is helaas zo simpel niet...

De banen mooi uitgelegd





De banen worden computergestuurd gesneden


1 opmerking:

  1. Je weet dat je de HP33 maar eenmaal hoeft te kopen? Het volgend jaar scheur je de bladzijden met de stroomkaartjes eruit; die kan je elk jaar opnieuw gebruiken. De rest gooi je weg. De nieuwe getijdetabellen kan je downloaden via FILO.nl. Je doet de stroomkaartjes en de prints samen in een mapje en je hebt geheel gratis weer een nieuwe HP33!

    BeantwoordenVerwijderen